Kenneth+Q-Textile+Fashion+Center,+SimonslandVÄLKOMMEN PÅ MEDLEMSAKTIVITET

Creative Cluster bjuder sina medlemmar på fika och en eftermiddagsföreläsning med varumärkesstrategen och affärsdesignern Kenneth Qfvarnström. Enligt Darwin var det inte den starkaste eller smartaste av arter som överlevde, utan den som var redo för ständiga förändringar. Det är en filosofi som fortfarande gäller. Idag lever vi i en tid när både teknologi och samhälle utvecklas med blixtens hastighet. Alla måste regelbundet anpassa sina verksamheter för att överleva. För många ett hot, för andra oändliga möjligheter.
Men hur gör man?

Följ med på en spännande resa i 180 och få ett antal konkreta tips på hur du ska innovera för att bli ett vinnande varumärke. Och bekanta dig med den dolda kraften som styr konsumentens undermedvetna köpbeteende!

Kenneth Qfvarnström
Varumärkesstrateg, affärsdesigner och creative director på Rekyl
Har genomfört ett 100-tal fullskaliga varumärkesstrategier, kommunikations-strategier och kreativa kampanjer under de senaste åren för både små regionala företag och stora multinationella koncerner. Utvecklade i mitten av 2000-talet en darwinistisk processmodell för hur ett varumärke byggs och kultiveras. Var under 2009 en av medstiftarna till Osterwalders ”Business Model Canvas”. Jobbar idag som varumärkesstrateg, affärsdesigner och creative director. Har gästföreläst vid amerikanska, tyska och svenska universitet.

När: 16e mars, 16.00- 17.15
(Stanna gärna kvar på Kliniken efteråt!)
Var: Brygghuset, Bryggaregatan 14, Borås

Anmälan Creative Cluster Medlem
Anmäl dig via:
making-sense-of-branding.eventbrite.com senast den 11e mars.
Eventbrite - ”Making sense of branding”

Anmälan Brygghusare
Är du Brygghusare är du välkommen på Drop in, först till kvarn gäller!

Missa inte KLINIKEN direkt efteråt!

Kliniken

I samarbete med:

Brygghuset

Share →